Softonic-recensie

Kidung Pujian Gereja KIBAID KPGK: Een complete digitale versie van het Indonesische Evangelische Dichtbij Kerk's Loflied.

Kidung Pujian Gereja KIBAID KPGK is een Android-applicatie ontwikkeld door Nimrod Studio die een volledige digitale versie biedt van het Lied van Lof van de Indonesische Evangelische Dichtbijkerk in de Toraja-taal. De KIBAID is een groep protestantse kerken in Indonesië en wordt geclassificeerd als een "volledig lid" in de Indonesische Evangelische Fellowship. Deze applicatie valt onder de categorie Onderwijs & Referentie en Tijdschriften & Kranten en is gratis beschikbaar.

De applicatie biedt een uitgebreide collectie liederen van de Indonesische Evangelische Dichtbijkerk, die gemakkelijk toegankelijk is voor iedereen met een Android-apparaat. De applicatie biedt ook een zoekfunctie waarmee gebruikers snel specifieke liederen kunnen vinden. De gebruikersinterface is eenvoudig en gemakkelijk te navigeren, waardoor het toegankelijk is voor gebruikers van alle leeftijden. Over het algemeen is Kidung Pujian Gereja KIBAID KPGK een uitstekende applicatie voor degenen die toegang willen hebben tot het Lied van Lof van de Indonesische Evangelische Dichtbijkerk in de Toraja-taal.

Programma is beschikbaar in andere talen

Beoordelingen about Kidung Pujian Gereja KIBAID KPGK

Heeft u geprobeerd Kidung Pujian Gereja KIBAID KPGK? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.